Våre tjenester
Wacos tjenestekonsept er utviklet for at vi skal kunne tilby optimale løsninger på produkt/vilkår, pris/premie, kostnadseffektivitet/administrasjon, samt forbedret risiko ved skadeforebygging.
Vi jobber aktivt for våre kunder i hele prosessen, som kan defineres av fasene Analysefase, Anbudsfase og Servicefase:
Analysefase
- Gjennomgang av løpende poliser
- Utarbeidelse av skadehistorie
- Gjennomgang av forsikringsbehov
Anbudsfase
- Utarbeide anbudsdokument
- Gjennomføre anbudsrunder
- Evaluering & forhandlinger
- Klargjøre spesielle forhold i anbudene
- Sammenstilling og evaluering av aktuelle tilbud
- Utarbeide anbudsrapport/innstilling
- Forhandlinger - Plassering & kontroll
- Grunnlag for poliseproduksjon
- Oppsigelse av gamle forsikringsavtaler
- Kontroll av utstedte forsikringspoliser og fakturaer
Servicefase
- Løpende administrasjon
- Kontinuerlig overvåke forsikringsmarkedet
- Assistanse ved skader
- Utarbeide skadehistorikk
- Nøytral rådgivning
- Utarbeide manuelle ”servicepermer” til forsikringsansvarlige
- Internettløsning for forsikringsansvarlige
- Forsikringsportal (gir god oversikt over forsikringene og tilgang til nyttige skjemaer, brosjyrer etc.)
- Internettløsning for ansatte – gir oversikt over hvilke forsikringer den ansatte har via arbeidsgiver, og inneholder også kalkulator for beregning av erstatning både fra folketrygden og forsikringene
- Informasjonsmøter for ansatte
- Utarbeide brosjyre om personalforsikringene
- Ulike typer forsikringsseminar
- Etc.